GlucoPro– este denumirea comerciala a GLUCOPRO S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Otopeni, Str. I.L. Caragiale 41C6 Judet Ilfov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J2024023144006, cod unic de inregistrare fiscala RO50564537
Acest site este proprietatea exclusiva a S.C. GLUCOPRO S.R.L.
Paginile site-ului nostru sunt protejate de legea drepturilor de autor. În particular, orice reproducere, adaptare, traducere, stocare sau procesare în alte media, incluzând stocarea şi procesarea prin mijloace electronice se bucură de legea drepturilor de autor. Orice utilizare parţială sau integrală va necesita acordul prealabil în scris din partea GLUCOPRO S.R.L.. Atât conţinutul cât şi structura site-ului sunt protejate de legea drepturilor de autor. Orice reproducere a informaţiilor sau datelor, în particular folosirea textelor sau imaginilor de produse (cu excepţia materialelor de presă) necesită acordul prealabil în scris din partea GLUCOPRO S.R.L.. Ilustraţiile sunt protejate de Legea Drepturilor de Autor. Drepturile de diseminare şi de reproducere sunt deţinute de GLUCOPRO S.R.L.. Drepturile de folosinţă ale imaginilor se păstrează atunci când imaginile sunt adăugate automatic sau manual într-o arhivă.
Accesând acest site, acceptați fără nicio restricție Termenii și condițiile site-ului, pe care îi puteți consulta sau printa.
Vânzător – GlucoPro
Cumpărător – orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani, persoană juridică sau entitate care își creează un Cont pe site și plasează o Comandă.
Client – orice persoană fizică de peste 16 ani sau persoană juridică care accesează conținutul prin diverse mijloace de comunicare oferite de Glucopro (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord existent de utilizare, care necesită crearea unui Cont.
Utilizator – orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, își exprimă acordul față de clauzele din Termenii și Condițiile Generale.
Nickname – pseudonimul sub care un Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga conținut pe site, asociat informațiilor sale sub denumirea de „Nume Utilizator”.
Cont – secțiunea de pe site ce constă dintr-o adresă de e-mail și o parolă, permițând Cumpărătorului să plaseze Comenzi și conținând informații despre Client/Cumpărător și istoricul acestuia pe site (Comenzi, facturi, garanții etc.). Utilizatorul este responsabil pentru corectitudinea și actualizarea informațiilor introduse la crearea Contului.
Lista – pagina web din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate salva Bunuri preferate, pe care le poate adăuga ulterior în coșul de cumpărături. Listele pot fi:
Publice: accesibile oricărui Client/Cumpărător/Utilizator care le-a distribuit pe rețele sociale sau care vizualizează profilul public. Aceste liste pot fi setate ca private în orice moment din Contul utilizatorului.
Private: vizibile doar de titularul Contului, cu opțiunea de a le face publice oricând din Contul său.
Coșul meu – secțiunea din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care intenționează să le achiziționeze. Dacă nu se finalizează achiziția, Cumpărătorul/Utilizatorul poate primi Comunicări Comerciale din partea Vânzătorului cu privire la aceste Bunuri și Servicii.
Site – domeniul www.glucopro.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – document electronic ce servește ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul exprimă intenția de a achiziționa Bunuri și Servicii.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, ce urmează a fi furnizate de Vânzător Cumpărătorului în urma Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a oferi un număr limitat de Bunuri și/sau Servicii pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.
Contract – contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără a fi necesară prezența fizică simultană a acestora.
Conținut
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, realizată pe baza experienței personale și a capacității sale de a formula comentarii calitative și de a stabili dacă Bunul sau Serviciul respectă specificațiile producătorului.
Rating – modalitate de exprimare a nivelului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs, exprimată sub formă de stele, de la o stea la cinci stele. Gradul de satisfacție este asociat întotdeauna cu review-ul scris de Utilizator/Client/Cumpărător pentru un Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație critică legată de un review sau un alt comentariu.
Întrebare – formulare adresată altor Utilizatori/Clienți/Cumpărători pentru a obține informații despre produsele sau serviciile dintr-o anumită pagină.
Răspuns – informație scrisă furnizată Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare pe Site, într-o pagină dedicată unui Bun. Răspunsul este o explicație oferită de un alt Utilizator/Client/Cumpărător.
Document – Termenii și Condițiile prezentate în acest document.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj transmis (e-mail, SMS, apel telefonic, notificare mobilă, notificare web etc.) ce conține informații generale și tematice, detalii despre produse similare sau complementare celor achiziționate, oferte, promoții, bunuri și servicii adăugate în secțiunile „Cont/Coșul meu” sau „Cont/Favorite”, precum și comunicări comerciale referitoare la sondaje de piață și opinii.
Newsletter – modalitate de informare periodică, exclusiv electronică (e-mail, SMS), cu privire la Bunuri, Servicii și/sau promoții desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără nicio obligație din partea Vânzătorului în privința informațiilor transmise.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Glucopro către Cumpărător, prin intermediul procesatorului de plăți agreat de Vânzător, indiferent de metoda de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de Vânzător către societatea autorizată pentru colectarea, transportul și reciclarea deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, conform legislației în vigoare.
Specificații – toate detaliile și descrierile Bunurilor și Serviciilor, așa cum sunt prezentate în descrierea acestora.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin plasarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul acceptă modalitatea de comunicare utilizată de Vânzător (telefonic sau prin e-mail) pentru desfășurarea operațiunilor comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător după plasarea comenzii este de natură informativă și nu constituie acceptarea comenzii. Aceasta notificare se realizează prin e-mail sau telefon.
2.3. Din motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor comandate. În cazul unei astfel de modificări, Cumpărătorul va fi anunțat prin e-mail sau telefon la datele de contact furnizate în momentul comenzii, iar suma achitată va fi returnată.
2.4. Contractul dintre Vânzător și Cumpărător se consideră încheiat în momentul în care Cumpărătorul primește notificarea de expediere a comenzii, transmisă prin e-mail și/sau SMS.
2.5. Documentele și informațiile disponibile pe site oferite de Vânzător, împreună cu certificatul de garanție emis de Vânzător sau de furnizorul său, constituie baza Contractului.
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Accesul la plasarea unei comenzi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător. Cu toate acestea, Glucopro își rezervă dreptul, din motive justificate, de a restricționa accesul unui Client/Cumpărător la plasarea unei comenzi sau la anumite metode de plată, dacă consideră că comportamentul sau activitatea acestuia pe site ar putea aduce prejudicii. În astfel de cazuri, Clientul/Cumpărătorul poate contacta Departamentul de Relații cu Clienții pentru a primi explicații cu privire la măsurile aplicate.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul poate fi realizată fie direct, fie prin intermediul detaliilor de contact menționate în secțiunea "Contact" de pe site. Vânzătorul își rezervă dreptul de a gestiona informațiile primite fără a fi obligat să ofere justificări.
3.3. Glucopro poate publica pe site informații despre Bunuri, Servicii și promoții oferite fie de către Glucopro, fie de către partenerii săi, în cadrul unor contracte de parteneriat, în limita stocului disponibil.
3.4. Toate prețurile afișate pe site pentru Bunuri și Servicii sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
3.5. În conformitate cu legislația în vigoare, prețul Bunurilor electronice include și Taxa de timbru verde. Dacă Clientul/Cumpărătorul dorește să afle detalii suplimentare despre această taxă, poate contacta Departamentul de Relații cu Clienții Glucopro.
3.6. În cazul plăților online, Vânzătorul nu va fi responsabil pentru niciun cost suplimentar suportat de Cumpărător, cum ar fi comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda cardului diferă de RON. Răspunderea pentru aceste costuri revine exclusiv Cumpărătorului.
3.7. Toate descrierile Bunurilor și Serviciilor prezentate pe site (imagini statice, dinamice, prezentări multimedia etc.) sunt oferite doar cu scop informativ și nu creează obligații contractuale pentru Vânzător.
3.8. După 14 zile de la achiziția unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorul va primi o solicitare de a scrie un Review pentru acel produs sau serviciu. Solicitarea va fi trimisă la adresa de e-mail înregistrată în contul Cumpărătorului. Astfel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor utilizatori și ajută la dezvoltarea și îmbunătățirea Serviciilor oferite.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta către terțe părți anumite servicii necesare pentru onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia. Vânzătorul rămâne responsabil în totalitate față de Cumpărător pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
5.1. Conținutul site-ului, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice sau dinamice, texte și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a Glucopro S.R.L.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta către terțe părți anumite servicii necesare pentru onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia. Vânzătorul rămâne responsabil în totalitate față de Cumpărător pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
5.1. Conținutul site-ului, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice sau dinamice, texte și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă aGlucopro S.R.L.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta către terțe părți anumite servicii necesare pentru onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia. Vânzătorul rămâne responsabil în totalitate față de Cumpărător pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
5.1. Conținutul site-ului, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice sau dinamice, texte și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a GlucoPro. Toate drepturile aferente acestui conținut sunt rezervate, fie obținute direct, fie prin licențe de utilizare sau publicare.
5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permis să copieze, distribuie, publice, transfere către terți, modifice sau să altereze conținutul în orice alt mod, să îl integreze în alt context decât cel intenționat de GlucoPro sau să îl utilizeze în afara site-ului fără acordul expres și în scris al GlucoPro.
5.3. Orice conținut accesat de Client/Cumpărător/Utilizator este supus termenilor prezentului document, cu excepția cazurilor în care este reglementat printr-un acord specific de utilizare, valid încheiat cu GlucoPro. În lipsa unor garanții explicite, GlucoPro nu își asumă nicio responsabilitate privind conținutul accesat.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera sau utiliza conținutul exclusiv în scopuri personale sau non-comerciale, atâta timp cât nu contravine prevederilor acestui document.
5.5. În cazul în care GlucoPro acordă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului drepturi limitate de utilizare a unui conținut specific, conform unui acord de utilizare, aceste drepturi se aplică exclusiv respectivului conținut, pentru perioada stabilită în acord, și nu constituie o obligație contractuală a GlucoPro față de alte părți.
5.6. Conținutul transmis sau accesat de Client/Cumpărător/Utilizator prin diverse mijloace nu creează o obligație contractuală din partea GlucoPro sau a angajaților săi în legătură cu acest conținut.
5.7. Este interzisă utilizarea conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de prezentul document sau de acordul de utilizare, acolo unde acesta există.
COMANDA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate plasa comenzi pe site prin adăugarea produselor sau serviciilor în coșul de cumpărături și finalizând comanda printr-o metodă de plată acceptată. Produsele/serviciile din coșul de cumpărături sunt disponibile pentru achiziție doar în limita stocului disponibil. Simplul fapt de a adăuga produse în coș nu constituie o comandă sau o rezervare automată.
6.2. Finalizarea comenzii implică acordul Cumpărătorului că datele furnizate sunt corecte, complete și actuale la momentul plasării comenzii.
6.3. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul acceptă că Vânzătorul îl poate contacta prin orice mijloc disponibil pentru orice aspect legat de comandă.
6.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, notificând în prealabil Cumpărătorul, fără alte obligații sau pretenții de daune-interese în următoarele cazuri:
6.5. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, returnând produsul sau renunțând la serviciu în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv și suportând doar costurile de livrare.
Conform OUG nr. 34/2014, termenul de returnare expiră după 14 zile de la:
6.6. Pentru a se retrage din contract, Cumpărătorul poate completa formularul de retur.
6.7. Dacă retragerea are loc în termenul legal, cadourile primite împreună cu produsul trebuie returnate. Vânzătorul va rambursa suma achitată în termen de maxim 14 zile de la informarea asupra deciziei de retragere, în funcție de metoda de plată utilizată:
6.8. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea produselor returnate.
6.9. În cazul în care produsul returnat prezintă deteriorări sau dacă ambalajul original a fost deschis sau deteriorat, se consideră că produsul nu mai este steril și, prin urmare, nu va fi acceptat pentru retur. În această situație, nu se va efectua restituirea sumei achitate. La cererea Cumpărătorului, produsul poate fi reexpediat, iar costurile de livrare vor fi suportate de Cumpărător.
. Toate drepturile aferente acestui conținut sunt rezervate, fie obținute direct, fie prin licențe de utilizare sau publicare.
5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permis să copieze, distribuie, publice, transfere către terți, modifice sau să altereze conținutul în orice alt mod, să îl integreze în alt context decât cel intenționat de GlucoPro sau să îl utilizeze în afara site-ului fără acordul expres și în scris al GlucoPro.
5.3. Orice conținut accesat de Client/Cumpărător/Utilizator este supus termenilor prezentului document, cu excepția cazurilor în care este reglementat printr-un acord specific de utilizare, valid încheiat cu
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta către terțe părți anumite servicii necesare pentru onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia. Vânzătorul rămâne responsabil în totalitate față de Cumpărător pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
5.1. Conținutul site-ului, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice sau dinamice, texte și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a GlucoPro. Toate drepturile aferente acestui conținut sunt rezervate, fie obținute direct, fie prin licențe de utilizare sau publicare.
5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permis să copieze, distribuie, publice, transfere către terți, modifice sau să altereze conținutul în orice alt mod, să îl integreze în alt context decât cel intenționat de GlucoPro sau să îl utilizeze în afara site-ului fără acordul expres și în scris al GlucoPro.
5.3. Orice conținut accesat de Client/Cumpărător/Utilizator este supus termenilor prezentului document, cu excepția cazurilor în care este reglementat printr-un acord specific de utilizare, valid încheiat cu GlucoPro. În lipsa unor garanții explicite, GlucoPro nu își asumă nicio responsabilitate privind conținutul accesat.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera sau utiliza conținutul exclusiv în scopuri personale sau non-comerciale, atâta timp cât nu contravine prevederilor acestui document.
5.5. În cazul în care GlucoPro acordă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului drepturi limitate de utilizare a unui conținut specific, conform unui acord de utilizare, aceste drepturi se aplică exclusiv respectivului conținut, pentru perioada stabilită în acord, și nu constituie o obligație contractuală a GlucoPro față de alte părți.
5.6. Conținutul transmis sau accesat de Client/Cumpărător/Utilizator prin diverse mijloace nu creează o obligație contractuală din partea GlucoPro sau a angajaților săi în legătură cu acest conținut.
5.7. Este interzisă utilizarea conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de prezentul document sau de acordul de utilizare, acolo unde acesta există.
COMANDA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate plasa comenzi pe site prin adăugarea produselor sau serviciilor în coșul de cumpărături și finalizând comanda printr-o metodă de plată acceptată. Produsele/serviciile din coșul de cumpărături sunt disponibile pentru achiziție doar în limita stocului disponibil. Simplul fapt de a adăuga produse în coș nu constituie o comandă sau o rezervare automată.
6.2. Finalizarea comenzii implică acordul Cumpărătorului că datele furnizate sunt corecte, complete și actuale la momentul plasării comenzii.
6.3. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul acceptă că Vânzătorul îl poate contacta prin orice mijloc disponibil pentru orice aspect legat de comandă.
6.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, notificând în prealabil Cumpărătorul, fără alte obligații sau pretenții de daune-interese în următoarele cazuri:
6.5. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, returnând produsul sau renunțând la serviciu în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv și suportând doar costurile de livrare.
Conform OUG nr. 34/2014, termenul de returnare expiră după 14 zile de la:
6.6. Pentru a se retrage din contract, Cumpărătorul poate completa formularul de retur.
6.7. Dacă retragerea are loc în termenul legal, cadourile primite împreună cu produsul trebuie returnate. Vânzătorul va rambursa suma achitată în termen de maxim 14 zile de la informarea asupra deciziei de retragere, în funcție de metoda de plată utilizată:
6.8. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea produselor returnate.
6.9. Dacă produsul returnat este deteriorat sau nu mai poate fi vândut ca nou, Vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă pentru refacerea acestuia sau de a acoperi diferența de preț în cazul vânzării ca produs resigilat. La cererea Cumpărătorului, produsul poate fi reexpediat, iar costurile de livrare vor fi suportate de Cumpărător.
. În lipsa unor garanții explicite, GlucoPro nu își asumă nicio responsabilitate privind conținutul accesat.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera sau utiliza conținutul exclusiv în scopuri personale sau non-comerciale, atâta timp cât nu contravine prevederilor acestui document.
5.5. În cazul în care GlucoPro acordă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului drepturi limitate de utilizare a unui conținut specific, conform unui acord de utilizare, aceste drepturi se aplică exclusiv respectivului conținut, pentru perioada stabilită în acord, și nu constituie o obligație contractuală a GlucoPro față de alte părți.
5.6. Conținutul transmis sau accesat de Client/Cumpărător/Utilizator prin diverse mijloace nu creează o obligație contractuală din partea GlucoPro sau a angajaților săi în legătură cu acest conținut.
5.7. Este interzisă utilizarea conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de prezentul document sau de acordul de utilizare, acolo unde acesta există.
COMANDA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate plasa comenzi pe site prin adăugarea produselor sau serviciilor în coșul de cumpărături și finalizând comanda printr-o metodă de plată acceptată. Produsele/serviciile din coșul de cumpărături sunt disponibile pentru achiziție doar în limita stocului disponibil. Simplul fapt de a adăuga produse în coș nu constituie o comandă sau o rezervare automată.
6.2. Finalizarea comenzii implică acordul Cumpărătorului că datele furnizate sunt corecte, complete și actuale la momentul plasării comenzii.
6.3. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul acceptă că Vânzătorul îl poate contacta prin orice mijloc disponibil pentru orice aspect legat de comandă.
6.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, notificând în prealabil Cumpărătorul, fără alte obligații sau pretenții de daune-interese în următoarele cazuri:
6.5. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, returnând produsul sau renunțând la serviciu în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv și suportând doar costurile de livrare.
Conform OUG nr. 34/2014, termenul de returnare expiră după 14 zile de la:
6.6. Pentru a se retrage din contract, Cumpărătorul poate completa formularul de retur.
6.7. Dacă retragerea are loc în termenul legal, cadourile primite împreună cu produsul trebuie returnate. Vânzătorul va rambursa suma achitată în termen de maxim 14 zile de la informarea asupra deciziei de retragere, în funcție de metoda de plată utilizată:
6.8. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea produselor returnate.
6.9. Dacă produsul returnat este deteriorat sau nu mai poate fi vândut ca nou, Vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă pentru refacerea acestuia sau de a acoperi diferența de preț în cazul vânzării ca produs resigilat. La cererea Cumpărătorului, produsul poate fi reexpediat, iar costurile de livrare vor fi suportate de Cumpărător.
. Toate drepturile aferente acestui conținut sunt rezervate, fie obținute direct, fie prin licențe de utilizare sau publicare.
5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permis să copieze, distribuie, publice, transfere către terți, modifice sau să altereze conținutul în orice alt mod, să îl integreze în alt context decât cel intenționat de GlucoPro sau să îl utilizeze în afara site-ului fără acordul expres și în scris al GlucoPro.
5.3. Orice conținut accesat de Client/Cumpărător/Utilizator este supus termenilor prezentului document, cu excepția cazurilor în care este reglementat printr-un acord specific de utilizare, valid încheiat cu GlucoPro. În lipsa unor garanții explicite, GlucoPro nu își asumă nicio responsabilitate privind conținutul accesat.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera sau utiliza conținutul exclusiv în scopuri personale sau non-comerciale, atâta timp cât nu contravine prevederilor acestui document.
5.5. În cazul în care GlucoPro acordă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului drepturi limitate de utilizare a unui conținut specific, conform unui acord de utilizare, aceste drepturi se aplică exclusiv respectivului conținut, pentru perioada stabilită în acord, și nu constituie o obligație contractuală a GlucoPro față de alte părți.
5.6. Conținutul transmis sau accesat de Client/Cumpărător/Utilizator prin diverse mijloace nu creează o obligație contractuală din partea GlucoPro sau a angajaților săi în legătură cu acest conținut.
5.7. Este interzisă utilizarea conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de prezentul document sau de acordul de utilizare, acolo unde acesta există.
COMANDA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate plasa comenzi pe site prin adăugarea produselor sau serviciilor în coșul de cumpărături și finalizând comanda printr-o metodă de plată acceptată. Produsele/serviciile din coșul de cumpărături sunt disponibile pentru achiziție doar în limita stocului disponibil. Simplul fapt de a adăuga produse în coș nu constituie o comandă sau o rezervare automată.
6.2. Finalizarea comenzii implică acordul Cumpărătorului că datele furnizate sunt corecte, complete și actuale la momentul plasării comenzii.
6.3. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul acceptă că Vânzătorul îl poate contacta prin orice mijloc disponibil pentru orice aspect legat de comandă.
6.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, notificând în prealabil Cumpărătorul, fără alte obligații sau pretenții de daune-interese în următoarele cazuri:
6.5. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, returnând produsul sau renunțând la serviciu în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv și suportând doar costurile de livrare.
Conform OUG nr. 34/2014, termenul de returnare expiră după 14 zile de la:
6.6. Pentru a se retrage din contract, Cumpărătorul poate completa formularul de retur.
6.7. Dacă retragerea are loc în termenul legal, cadourile primite împreună cu produsul trebuie returnate. Vânzătorul va rambursa suma achitată în termen de maxim 14 zile de la informarea asupra deciziei de retragere, în funcție de metoda de plată utilizată:
6.8. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea produselor returnate.
6.9. Dacă produsul returnat este deteriorat sau nu mai poate fi vândut ca nou, Vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă pentru refacerea acestuia sau de a acoperi diferența de preț în cazul vânzării ca produs resigilat. La cererea Cumpărătorului, produsul poate fi reexpediat, iar costurile de livrare vor fi suportate de Cumpărător.
Având în vedere că, în cazul vânzărilor la distanță, Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul să se retragă din contract.
În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește necesarul pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, Cumpărătorul va fi responsabil pentru orice diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) și ambalajul original fac parte integrantă din Bun. Prin urmare, recomandăm Cumpărătorului ca, în momentul exercitării dreptului de retragere din contract, să returneze Bunul în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin folie de ambalaj din plastic stretch sau ambalat într-o cutie de carton (fără etichete lipite, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile sale.
Bunurile returnate care prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) vor fi acceptate pentru retur doar după readucerea acestora la conformitate, ceea ce implică costuri de igienizare, cosmetizare, reparație, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și readucerea lor la o formă comercializabilă, pentru a putea fi vândute ca produse Recondiționate/Resigilate. Valoarea finală se va stabili în funcție de piesele care trebuie înlocuite și de manopera de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor, va fi responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va reține o sumă reprezentând diminuarea valorii Bunului, între 15%-50% din valoarea inițială a acestuia, în funcție de caz. Contravaloarea diminuării va fi comunicată Cumpărătorului la primirea Bunurilor returnate.
6.10. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta va informa Clientul/Cumpărătorul și va returna contravaloarea Bunului și/sau Serviciului în contul Cumpărătorului în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat cunoștință de această situație sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
6.10.1. “în stoc” – avem mai mult de 2 bucăți în stocul GlucoPro.
6.10.2. “stoc limitat” – avem mai puțin de 5 bucăți în stocul GlucoPro.
6.10.3. “în stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil în stocul GlucoPro. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care este marcat cu “în stoc furnizor”, unul dintre reprezentanții noștri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp pentru a-ți comunica disponibilitatea Bunului.
6.10.4. “la comandă” – Bunul nu este disponibil în stocul GlucoPro și, în prezent, nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Totuși, dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care are mențiunea “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te va contacta pentru a-ți comunica disponibilitatea acestuia.
6.10.5. “precomandă” – Bunul nu este disponibil în stocul GlucoPro și nici în stocul furnizorului. Însă, dacă înregistrezi o comandă pentru un Bun marcat cu “precomandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta pentru a-ți comunica disponibilitatea produsului.
6.10.6. “stoc epuizat” – Bunul nu este disponibil în acest moment în stocul GlucoPro.
6.10.7. “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul, deoarece nu este disponibil în stocul furnizorului.
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele situații:
7.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
7.1.2. furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.3. furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate clar;
7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
7.1.6. furnizarea de Bunuri care, după livrare, potrivit naturii lor, devin inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.1.7. furnizarea de produse al căror preț a fost convenit în momentul încheierii Contractului, dar a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile pieței, pe care Vânzătorul nu le poate controla;
7.1.8. contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau întreținere. Dacă, în timpul acestei vizite, Vânzătorul prestează alte servicii decât cele solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru efectuarea lucrărilor de reparație sau întreținere, dreptul de retragere se va aplica exclusiv respectivelor servicii sau Bunuri suplimentare.
8.1. GlucoPro va păstra confidențialitatea tuturor informațiilor pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va face doar în condițiile prevăzute de prezentul document.
8.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau altă formă de dezvăluire către terți nu va fi făcută de Cumpărător/Client în legătură cu Comanda/Contractul fără acordul prealabil scris al Vânzătorului.
8.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a le utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. De asemenea, sunteți de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, informațiile, ideile, conceptele, know-how-urile sau tehnicile pe care le-ați transmis prin intermediul Site-ului. GlucoPro nu va fi subiect de obligații de confidențialitate pentru informațiile trimise, cu excepția cazului în care legislația în vigoare prevede altfel.
9.1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul poate modifica în orice moment opțiunea sa cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale, care includ informații generale și tematice, inclusiv detalii despre oferte sau promoții, prin următoarele metode:
9.2. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii în secțiunea "Coșul meu" din Cont, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale referitoare la:
9.3. După achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu sugestii de Bunuri sau Servicii care ar putea fi utilizate împreună cu produsul achiziționat.
9.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona în orice moment de la aceste Comunicări Comerciale prin accesarea link-ului de dezabonare prezent în mesajele comerciale primite de la GlucoPro sau prin contactarea GlucoPro.
9.5. În scopul îmbunătățirii ofertei de Bunuri și Servicii, precum și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru cercetări de piață și sondaje de opinie. Aceste informații nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, ci doar în scopurile menționate anterior. Răspunsurile dvs. la aceste cercetări și sondaje nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nu vor fi transmise terților sau publicate. Puteți obiecta față de utilizarea datelor dvs. în acest scop prin accesarea link-ului de dezabonare din mesaj sau contactând GlucoPro.
10.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate pe site-ul www.GlucoPro.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
10.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, iar Cumpărătorul este responsabil să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației aplicabile.
10.3. Vânzătorul va transmite factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de GlucoPro, cu excepția Bunurilor și/sau Serviciilor vândute de partenerii GlucoPro, exclusiv în format electronic, fie prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului, fie prin email la adresa menționată de acesta.
10.4. Cumpărătorul are obligația de a-și actualiza ori de câte ori este necesar datele din Contul său pentru o comunicare corectă a facturii aferente Comenzii și de a accesa informațiile aferente fiecărei Comenzi.
10.5. Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul va deține o evidență clară a facturilor emise de GlucoPro, putându-le salva și arhiva oricând dorește.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul de a primi facturile în format electronic prin adăugarea acestora în Contul său sau prin email, la adresa menționată.
10.7. Dacă aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 de ore, te rugăm să ne sesizezi la adresa de email: office@glucopro.ro.
10.8. Plata prin sistemul securizat oferit de Banca Transilvania este o modalitate rapidă de plată online cu cardul.
10.9. Condiții pentru plata online cu cardul oferit de Banca Transilvania:
10.12. Pentru securitatea tranzacțiilor, Utilizatorului/Cumpărătorului i se recomandă să nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitive mobile. Divulgarea parolei de acces nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole puternice pentru securitate.
10.13. Opțiunea pentru plata prin intermediul contului de client GlucoPro poate fi selectată de către Utilizator sau Cumpărător.
10.14. Aceste servicii de securizare a tranzacțiilor, cunoscute și sub denumirea generică de Mastercard ID Check, vă protejează cardul prin setarea unei parole necesare pentru autorizarea plăților. Numărul comercianților înrolați în sistemul Mastercard ID Check este în continuă creștere, aceștia putând fi recunoscuți prin afișarea pe site a siglelor respective.
10.15. După ce alegeți produsul sau serviciul pe care doriți să-l plătiți, la realizarea plății online trebuie introduse datele cardului (numărul cardului, data expirării, codul CVV2/CVC2). La comercianții care afișează siglele “Verified by Visa” și “Mastercard ID Check” va apărea suplimentar o pagină care solicită introducerea unei parole.
10.16. Parola Mastercard ID Check a fost înlocuită cu o parolă dinamică (one-time password), diferită pentru fiecare tranzacție online, parolă pe care o veți primi prin SMS.
10.17. Plata se va finaliza rapid, după verificarea parolei.
10.18. În anumite cazuri, pentru menținerea securității tranzacțiilor, la înregistrarea comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Condițiile de livrare a Bunurilor și Serviciilor vândute de către GlucoPro le regăsiți în secțiunea Livrare comenzi.
11.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
11.3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
GARANȚII
12.1. Toate Bunurile comercializate de către GlucoPro, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (cu excepția Bunurilor resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
12.2. În cazul Bunurilor vândute și livrate de GlucoPro, certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service națională, fie sunt emise de către GlucoPro S.R.L.
12.3. În cazul Bunurilor vândute și livrate de GlucoPro, Cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiază de garanție un certificat de garanție cu toate detaliile privind condițiile de garanție. Garanția Bunurilor achiziționate prin intermediul GlucoPro este asigurată de către departamentul tehnic al GlucoPro S.R.L. aferent Bunului.
12.4. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.
12.5. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzeci și opt) de ore în contul de client, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: office@glucopro.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
12.6. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie returnat Vânzătorului.
12.7. Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzeci și opt) de ore de la recepția mărfii pe adresa office@glucopro.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
RĂSPUNDERE
14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei obligații conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
14.2. Prin crearea și utilizarea contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.
14.3. Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
14.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la momentul afișării în site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.
14.5. Termenii și Condițiile site-ului pot fi modificați oricând de către GlucoPro, aceștia fiind opozabili Clienților/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la data afișării în site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea checkbox-ului corespunzător din site și/sau prin trimiterea comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
15.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
15.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
15.5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.
Eventualele sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat de Cumparatori nu vor putea face obiectul niciunui Review, acestia din urma fiind datori sa respecte dispozitiile capitolului 19 de mai jos in vederea solutionarii rapide si amiabile a oricaror astfel de sesizari/reclamatii.
16.1. Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
17.1. Va rugam sa parcurget Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
18. FORTA MAJORA
18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
18.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)
19.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
19.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului: https://www.glucopro.ro/contact/
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Cumparatorii:
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 19.7 din prezentul document.
19.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.
19.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.
19.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.
19.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
19.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
20.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
20.1.1. cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
20.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.
Vezi aici Simbol DEEE
20.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.
20.4 Taxa DEEE (Deșeuri de Echipamente Electrice și Electronice) este inclusă în prețul afișat pe factura dvs. Aceasta reprezintă costul asociat cu reciclarea echipamentelor electrice și electronice la sfârșitul vieții lor utile.